Gå til hoved-indhold
Succesen bag mærket Key West er en kollektion med stærk identitet primært indenfor maritim livsstilstøj.Udstyr
Succesen bag mærket Key West er en kollektion med stærk identitet primært indenfor maritim livsstilstøj. PR-foto

Key West vokser - ny Gazelle pris

Danske Sea Ranch, som står bag mærket Key West, sejler stærkt for tiden, især i Tyskland. Omsætning stiger og nye medarbejder er kommet til. Firmaet modtager igen Børsens Gazelle pris.

Af Troels Lykke |

Selskabet har for andet år i træk modtaget Børsens Gazelle pris og selskabets ordrer på Spring Summer 16 kollektionen ser meget lovende ud.

Succesen bag mærket Key West er en kollektion med stærk identitet primært indenfor maritim livsstilstøj.

Selskabet holder fast i at producere deres varer primært i Europa for at nå bedst mulig flexbilitet ved levering og ensartet kvalitet.

Det tyske marked har taget rigtig godt imod kollektionen og man har på to sæsoner åbnet over 60 nye butikker. Flere nye markeder er i støbeskeen da eksport er vigtigt for vækst.

CEO Henrik Aas er begejstret over udviklingen de seneste 3 år, og selskabet har fornylig ansat to medarbejdere.

Sara Keir Wright: Ansat i maj som ny Head of design. Sara har en lang international karriere bag sig bl.a. som designer for Converse, Everlast, H&M og senest Burton London.

Hun har yderemere haft eget jeanswear brand KEIR og været med til at starte herre branded Norse Projects. Som en ekstra bonus er Sara sejler og har derfor en god insigt i kernekunden.

Lars Christensen: Nyansat i Oktober til at bistå med salg i Danmark og imødekomme den stigende interesse for firmaets prudukter. Lars har senest arbejdet for Fairpoint & Degn hvor han bl.a. solgte Henri Lloyd og før det været selvstændig med egne detailbutikker på Sjælland.

I det nye år etablerer Key West nyt og større lager i Fredensborg for at imødekomme en større omsætning og mere effektiv levering til kunderne.

content-loader
content-loader
content-loader