SeaRanch vil ha fokus på Key West og Musto Casual
SeaRanch er en dansk virksomhed, som vil have speciel fokus på at udvikle og markedsføre beklædning med en sportslig tilknytning, fortæller sælger Mads Bruun-Larsen.
Bag virksomheden står nogle kendte ansigter i branchen, som selv er sportsaktive og som forstår og værdsætter den afslappede livsstil, der ofte karakteriserer den verden.
I første fase vil virksomhedens aktiviteter være centreret om tre mærker Key West, som vi selv udvikler og producerer, SpringCourt er et legendarisk fransk skobrand og Musto Casual vel nok verdens stærkeste sejler brand.
Det fortæller SeaRanch til pressen.
Mads Bruun-Larsen vil være butikkernes faste holdepunkt i virksomheden med ansvar for salget.
Mads har et stort kendskab til branchen fra salgssiden de sidste 14 år. Har tidligere været ansvarlig for salg af Helly Hansen, Musto og Henri Lloyd i Danmark.
Henrik Aas er grundlægger af Key West med en stor erfaring i tøj branchen gennem mange år. Han skal udvikle Key West produkterne endnu mere og sikre en produktion, der sikrer butikkerne størst mulig fleksibilitet og nye spændende produkter til forbrugerne.
KEY WEST: SeaRanch´s house brand, som vi selv udvikler og producere. KEY WEST er maritim afslappet casual wear. Vi følger trenden, men henvender os til bredden. Kombineret med attraktive priser gør det KEY WEST til et brand hvor man får maritimt casual wear til value for money.
SPRINGCOURT: Det legendariske Franske brand har gennem mange år været benyttet af mange tusinde fødder. Blandt andet havde John Lennon og Yoko begge SpringCourt på til deres bryllup. Se mere på www.springcourt.com
MUSTO: Musto er dominerende på verden scenen, når der sejles offshore sejlads. Men Musto er meget mere end sejlertøj. SeaRanch er agent for Trendmark i Sverige på Musto Casual beklædning i Danmark. Se mere på www.musto.com