80 erhvervsledere deltog i Youth Vikings første business-event
Youth Vikings Denmark fører nu firmaer sammen i deres mål om at sikre økonomisk baggrund for deltagelse i Red Bull Youth America’s Cup.
Af Sara Sulkjær |
Det netop overståede business to business (B2B) event organiseret af projektet Youth Vikings Denmark tiltrak over 80 interesserede erhvervsledere fra en bred vifte af firmaer.
Fik indsigt i disruption
Senior Partner Michael Gaarmann fra advokatfirmaet Lundgrens bød velkommen sammen med Lars Ive, formand for Kongelig Dansk Yachtklub.
Samtidig gav disruption-ekspert Mogens Bjerre fra CBS indsigt i “disruption”, som også kendetegner den aktuelle udvikling inden for sejlsport.
Efterfølgende fik nuværende sponsorer og partnere mulighed for at networke med hinanden og andre gæster.
Målet med eventet var at få ført forskellige firmaer sammen for fælles bedste, og gennem den værdi, det kunne skabe for gæsterne, være med til at finde yderligere støtte til projektet.
Event gav pote
Firmaet TaskLift, som mødte op med fem mand, blev de første til at støtte projektet på baggrund af eventet.
- Det er guld værd at kunne eksponere TaskLift og vores digitiale dokumentationsløsninger. Vores kunder var også glade for at deltage – og tilmed fik vi skabt kontakt til potentielle kunder, fortæller salgsdirektør i TaskLift, Lars Wilken, i en pressemeddelelse.
Seneste vikinge-sponsorer er Winner Optimist, mens også Per Falholt A/S, Asseco, KnowledgeCotton Apperal, KDY, SanderMap, TaskLift, DkSejlsport, Wiredelta, Dansk Sejlunion, Extreme Challenger, X-Yachts Spain, PwC og advokatfirmaet Lundgrens bakker op.
Du kan ligeledes støtte Youth Vikings Denmark's vej mod Youth America's Cup her.