Gå til hoved-indhold
Tur
Var det noget med en tur i det græske ø-hav? PR-foto

Larsen Yacht Charter starter internationalt agentur - fra 10 til 10.000 udlejningsbåde

Familien Larsen på Nordals, som dagligt driver Dyvig Bro på Als og Larsen Yacht Charter, skifter egne udlejningsbåde ud med et internationalt agentur, som formidler både. Dermed går de fra 10 udlejningsbåde til nu at formidle mere end 10.000 både verden over.

Af Troels Lykke |

- Vi har nu i mange år beskæftiget os med udlejning af vores egne sejlbåde fra basen ved Dyvig Bro på øen Als, men har bestemt os for at sadle om til, at vi i stedet formidler udlejningsbåde i hele verden, fortæller Bent Larsen til Minbaad.dk og uddyber:

- En af grundene er den enorme efterspørgsel vi har på udlejningsbåde. Derfor har vi det sidste års tid arbejdet på en ny hjemmeside, og sideløbende har vi fundet professionelle samarbejdspartnere rundt omkring i verden, så vi på nuværende tidspunkt formidler over 10.000 både, fortsætter han.

Leje af flodbåde, katamaraner, motor- og sejlbåde

De mange både giver lejerne unikke muligheder for at tilpasse bådene efter netop deres specifikke behov:

- Vores nye agentur hedder Holiday at Sea.Her kan der lejes forskellige typer af både, eksempelvis flodbåde, katamaraner, motorbåde og selvfølgelig sejlbåde. Alle de charterbaser, der er repræsenteret på vores hjemmeside, er professionelle udlejere og ikke private udlejere, og de er bestemt et besøg værd, lover Bent Larsen.

Ét af målene hos Holiday at Sea er at få flere personer ud at sejle, også dem som endnu ikke har stiftet bekendtskab med traditionel sejlads. Det kunne blandt andet være at leje en flodbåd, som ikke kræver nogen sejlererfaringer. På den måde henvender Holiday at Sea sig til et bredere kundesegment.

Erfaring fra branchen i forvejen

Samtidig gør virksomhedens store erfaring det muligt at hjælpe kunderne på den bedst mulige måde:

- Via vores mange års erfaring inden for bådudlejningsbranchen mener vi at have den fornødne viden, så vi kan guide vores kunder i den rigtige retning og dermed skabe den gode kundeoplevelse. Det gør vi blandet andet ved at følge op på vores kunders oplevelse både før, under og efter deres rejse, ligesom vi også har direkte kontakt med de udlejningsbaser, vi samarbejder med, så kunderne ikke står alene, hvis der skulle opstå noget uforudset, så er vi klar til at hjælpe, påpeger Bent Larsen.

Se mere på www.holiday-at-sea.com/da/  eller skriv til  info@holiday-at-sea.com.

content-loader
content-loader
content-loader