Kapsejlads
Matchraceteam har fået COWI som sponsor, og kan nu fuldt og helt koncentrere sig om OL. Her ses konkurrenter i Hyeres.

Hård vind i Hyeres

For Matchraceteamet Meldgaard, Boidin og Gramkov er OL-pladsen i hus. Teamet er i Hyeres, hvor hård vind i går drillede.

Af katrine bertelsen |

Matchraceteamet Lotte Meldgaard, Susanne Boidin og Tina Gramkov skriver:

The wind will arrive!!!

Citat fra bådsmanden da vi omkring kl. 11 blev sendt i havn, fordi der allerede var meget vind. Vi blev bedt om at rigge noget af båden af, fordi de forventede op til 40 knob (ca 20 m/s).

Vi havde første start kl. 8.30, så vi var oppe inden solen stod op kl. 05.55. Og allerede lidt i ni havde vi sejlet første sejlads. Så det var en tidlig start på dagen, men vi blev blev oplyst om, at der ikke kom flere sejladser i går, fordi vinden forventedes bare at øge resten af dagen.

Så spændende hvad onsdagen bringer af tidlig start og format. Det forlyder, at der skulle være en bedre udsigt for i onsdag.

Men resultatet af dagens strabadser var, at vi vandt en og tabte to. Vi fik ikke helt de starter vi ville og det gjorde det svært, at få lov til at vælge at slå rigtigt på de mange vindspring der kom.