Camilla Travis er ny marketingdirektør hos Hempel
Danske Camilla Travis er den 1. august tiltrådt som Group Director for Marketing hos malingsproducenten Hempel. Hun er kommet til Hempel fra ASSA ABLOY i Sverige.
Camilla Travis bliver som Group Director for Marketing ansvarlig for Hempels globale marketingteam med særligt fokus på e-marketingstrategier, produktsortiment og portefølje.
- Vi har fornyligt udvidet vores gruppe 'marketingfunktion' til også at omfatte vores produktsortiment og porteføljestyring. Det afspejler bedre vores globale struktur og vil styrke vores kommunikation om produkter og produktlanceringer - to vigtige marketingområder. Camilla er den ideelle person til denne udvidede funktion og som leder for det globale team, siger Michael Hansen, Group Commercial Officer til pressen.
Kommer fra ASSA ABLOY
Camilla skal sikre, at Hempel fortsat har en struktureret tilgang til marketing i hele verden. Hun kommer også til at tage del i Hempels strategi for markedsdrevet innovation ved at matche innovation og produkter med kundernes behov.
- Hempel har en attraktiv produkt- og serviceportefølje, tilpasset kundernes behov. Jeg ser frem til i tæt samarbejde med vores globale teams at kommunikere om værdien af vores produkter og services og udvikle nye innovative digitale redskaber og kanaler, der sikrer en god kundeoplevelse, siger danske Camilla Travis, der har mere end 20 års marketingerfaring.
Hun er kommet til Hempel fra ASSA ABLOY i Sverige, en af verdens største leverandører af adgangsløsninger, hvor hun som VP Marketing & Communications for Entrance Systems divisionen var med til at udvikle virksomhedens brandstrategi og e-businessstrategier.
Camilla har tidligere haft lederstillinger i en række større danske virksomheder, herunder Brüel & Kjær og FLSmidth.